joi, 24 aprilie 2014

OOTD: Maxi dress & Cardigan dantelat


   Ieri am profitat de ziua onomastică (cu ocazia Sf. Gheorghe) și am scos la plimbare rochia maxi pe care am primit-o în comanda SheInside.com. Norocul a făcut să mă bucur și de o frumoasă zi de primăvară, cu un soare arzător și voie bună, așa că totul a decurs cum nu se poate mai bine.
   Deși am câteva rochii și fuste maxi în șifonier, nu pot spune că sunt o împătămită a acestora, deși am avut o perioadă în care le vânam pe toate site-urile pe care intram. Când am văzut rochia pe site, m-a atras în primul rând culoarea, dar am avut plăcuta surpriză ca nuanța să fie un roz deschis în realitate, nu un roz-corai cum părea pe site. Rochia are o croială interesantă, având spatele gol și niște breteluțe foarte subțiri. Măsura S mi s-a potrivit și lungimea este perfectă, chiar dacă am avut emoții (pt că unele fuste și rochii maxi de pe site-urile asiatice sunt un pic cam scurte, așa că verificați cu atenție lungimea, pt a nu fi dezamăgite). Rochia este și acum disponibilă în magazinul online, chiar la un preț mult mai mic decât cel inițial.
   Am ales să port rochia într-un outfit romantic-chic, așa că m-am folosit de cardiganul dantelat de pe Romwe.com pentru a acoperi spatele gol și pentru a oferi un aspect boem ținutei. A venit vremea când pot să port cardiganele mele preferate, cele din dantelă, care au stat cuminți toată iarna.

Cardigan dantelat Romwe.com (click aici)
Sandale Asos.com






*****
  Ați văzut noile modele Stradivarius de pe Kurtmann.ro (click pe imagine pentru a accesa oferta)

  Kurtmann

*****


Lively little zebra for any style you like:  www.romwe.com/romwe-sexy-little-zebra-leggings-p-83911.html
My lovely fans, inner coupon for you10%offleggings 
Save another 10% for the leggings on 24th April.


7 comentarii:

  1. Și rochia, și cardiganul îmi plac foarte mult :D Vreau și eu !

    RăspundețiȘtergere
  2. de cate ori am stat in dubii daca sa-mi cumpar sau nu cardiganu asta. acum ca vad ce superb sta pe tine... cred ca il iau si eu :)) :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sta foarte bine cu aceasta culoare ! Sa o porti mai des:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti tot citesc postarile de ceva timp,dar niciodata nu am lasat un comentariu...de ce? nu stiu..esti tare frumusica, de fiecare data stii cum sa imbini piesele, sa alegi tinutele si culorile:) Ista sta foarte bine in rochita:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat cardiganul ! :* http://roxannech.blogspot.ro/?m=1

    RăspundețiȘtergere
  6. Chic!! Jacheta de dantela e superba, m-am lamurit, dar as fi vrut sa vad si spatele rochiei... poate ne arati data viitoare, pe site arata superb! Pupici!!

    http://diana.doubleweb.ro/still-happy-easter/

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne da ce frumoasa e rochia<3 si te si prinde culoarea asta!<3 Te pup, te-am adaugat in lista mea de bloguri!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...