marți, 15 aprilie 2014

OOTD: Rochia de dantelă


   Într-o postare anterioară v-am arătat ultimele achiziții de pe Kurtmann.ro, dar acum a venit timpul să vă prezint și o primă ținută. Rochiile dantelate ori cele care sunt decorate cu diverse broderii sunt de departe favoritele mele, așa că rochia Bershka mi-a căzut imediat cu tronc. Să nu ziceți că nu există dragoste la prima vedere! Mi-am dorit tât de mult rochia, încât am pus-o repede în coș chit că doar măsura L era disponibilă M-am gândit eu că o să-mi vină bine ca și lungime, plus că elasticul din talie era un mare avantaj, dar aveam emoții pentru partea de sus, mai ales că eu nici nu am un bust generos. Dar în final a fost totul ok! Dacă înainte abia dacă intrat în magazinele Bershka din mall-uri, acum când intru pe Kurtmann mă uit întâi la ultimele noutăți ale acestui brand. Pe site mai sunt și alte modele și vă spun cinstit că pozele de pe site nu arată adevărata frumusețe a produselor.
   Am optat pentru o pereche de pantofi nude, pe care sunt mulțumită că i-am cumpărat chiar și în ziua de astăzi. Chiar dacă țintele nu mai sunt în trend sezonul acesta, eu sunt încântată de culoare și, la nevoie, am o armă albă împotriva cui mă supără :D
   Ca accesorii am ales minunata me poșetuță cu ponei, pe care abia așteptam să o scot la plimbare, pentru că toată iarna am ținut-o în dulăpior, precum și colierul într-o frumoasă nuanță de verde-mentă. Centura Bershka din talie este tot de pe Kurtmann și am achiziționat-o la un preț foarte, foarte mic, de numai 5 lei (redusă cu 80% ).


Centură Bershka/ Kurtmann.ro
Pantofi Udobuy.com
Colier Romwe
Poșetă Oasap






   Ați văzut noile produse Stradivarius de pe Kurtmann.ro? Pe site au fost adăugate peste 400 de modele interesante (click pe imagine pentru a accesa oferta)

Kurtmann


3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...