marți, 29 iulie 2014

Colecția mea de cercei (I)

   Dintre toate bijuteriile posibile, favoriții mei sunt cerceii. De fiecare dată când intru într-un magazin de bijuterii, prima și prima oară ei îmi atrag atenția. Indiferent de mărime și de formă, îmi place să-mi cumpăr cercei și deja am strâns o colecție măricică. Am o singură pereche de cercei valoroși, în rest mi-am achiziționat doar gablonțuri, care nu sunt excesiv de scumpe și poți să cumperi perechi care să se asorteze cu toate hainele din șifonier.
   Aș renunța oricând la o haină pentru o pereche de cercei, mai ales dacă este vorba despre perechile mele favorite. Preferații mei sunt cerceii atârnători, cu cât mai multe zdrăngănele. De obicei îmi place să port părul strâns, așa că niște cercei mai impunători se asortează de minune. Port cercei cu șurub, micuți, doar atunci când port haine mai lejere, însă niciodată nu ies din casă fără cercei la urechi. Cred că nu trece o săptămână fără să-mi iau o pereche nouă de cercei, motiv pentru care casetele mele de bijuterii au devenit neîncăpătoare. Mai mult, îmi place să-mi fac singură cercei, în funcție de ținutele pe care urmează să le port sau de starea mea de spirit din momentul respectiv. Iată prima parte a colecției mele de cercei: 

^Cercei SheInside.com


^Cercei Asos.com (Pieces)


^Cercei DorothyPerkins

^Cercei Romwe.com

^Cercei SheInside.com

^Cercei Oasap.com


^Cercei vintage cumpărați de la un târg de bijuterii din Mallorca


^Cercei argint BePrecious.ro


^Cercei lucrați manual EbonyVintage


^Cercei Mango

^Cercei lucrați manual NahootDesign






^Cercei Mango

^Cercei lucrați manual EbonyVintage



^Cercei lucrați manual EbonyVintage


^Cercei Asos.com



^Cercei Oasap.com



4 comentarii:

  1. Sunt superbe toate perechile de cercei și îmi plac mult cei lucrați de tine! Abia aștept să văd și restul colecției! :D
    Și eu sunt înnebunită după bijuterii și în special după cercei, mă simt ciudată dacă ies fără din casă! Chiar și pe plajă port cercei, aleg din cei micuți de argint, că nu se strică și nici nu mă incomodează.
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumosi sunt! Banuiesc ca sunt doar o mica parte din intreaga colectie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumosi sunt toti!
    eu am inceput sa-mi iau cercei mai calitativi, am renuntat la gablonturi. insa imi sunt dragi toti <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...