luni, 21 iulie 2014

Noi cumpărături :)


   Săptămâna trecută m-am răsfățat puțin, în sensul că am reușit să fac câteva cumpărături care m-au relaxat. Cum mi-am propus să cheltuiesc mai calculat, mi-am stabilit un buget fix de cheltuială, pe care nu l-am depășit, pe cuvânt de onoare!
   Cum în weekend  a fost o dublă promoție pe Kurtmann.ro, cea mai atractivă fiind transportul gratuit, mi-am ales și eu două lucrușoare, plus că o prietenă dragă și-a dorit și ea o fustă superbă și am adăugat totul în coșul de cumpărături. În ultima comandă mi-am ales un top care mi-a plăcut tare mult, așa că m-am decis că nu mi-ar strica să am și varianta pe negru; am plătit micul preț de 30 de lei pentru un top camisol feminin. Încă mai este disponibil pe roz la această pagină (click aici).




   V-am anunțat de oferta din weekend și tot atunci vă spuneam că am găsit o pereche de pantaloni Zara care mi-a furat ochii. Am optat pentru măsura 34 care mi se potrivește la fix, iar pantalonașii sunt extrem de frumoși, cu niște detalii deosebite. Materialul de calitate, în culori vii, este decorat cu mărgele tubulare. Toate perechile de pantaloni scurți sunt disponibile în această categorie(click aici).


  Astăzi, cei de la Kurtmann au tăiat și mai mult prețurile, care sunt cu 70% mai mici (click pe imaginea de mai jos pentru a vedea toate produsele disponibile la ofertă)

Kurtmann


   Una dintre metodele mele preferate de relaxare este cititul, așa că am găsit în librăria online a Editurii All două titluri care mi-au atras atenția, ambele incluse în colecția Iubiri de altădată, din care am mai avut și lucrarea Soții de artiști a lui Alphonse Daudet. Este vorba despre romanele „Dom Casmuro” (Machado de Assis) și „Cuvinte de iubire”(Guy de Maupassant). Prețul unei cărți a fost de 20 lei.
   În Kaufland am găsit un stand drăguț cu o sumedenie de accesorii, dintre care mi-am ales un set de elastice de păr și unul de agrafe, în culori pastelate. Prețul accesoriilor este unic, de numai 4,5 lei și puteți alege dintre agrafe, eșarfe, cercei și multe alte bijuterii.
   Pe lângă aceste achiziții, am mai avut parte și de mici surprize: o minunată brățară decorată cu frunze albe și un gel de duș 4Senso.

4 comentarii:

  1. Topul e tare dragut. Am vazut ca il are si sora ta. Am avut si eu de ales dintre acesta si unul verde dar am zis ca mai bine optez pentru o culoare puternica ca negre am prea multe:d.
    Sa le porti sanatoasa !:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Rectific : tot la tine am vazut topul. Aveam impresia ca il are si Aurora:d

    RăspundețiȘtergere
  3. la Nemira sunt reduceri substantiale..pana la 70%

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...