marți, 22 iulie 2014

Produse profesionale Keune pentru îngrijirea părului


  Cu produsele profesionale de la Keune am făcut cunoștință, pentru prima dată, la salon. Pe atunci, nu prea înțelegeam care este diferența dintre un produs profesional și unul obișnuit, în afara prețului. Și mă bucuram de tratamentul Keune din gama Care Line, care făcea minuni la propriu. E drept că o mare parte din rezultatul final se datorează și personalului de la un salon de înfrumusețare, dar eu recunosc și meritele acestor produse.
   De câțiva ani buni folosesc numai produse profesionale pentur îngrijirea părului; am trecut peste bariera impusă de preț și am constatat rezultate mult mai bune decât în cazul utilizării unui produs obișnuit. În schimb, cele profesionale sunt mai concentrate, motiv pentru care se consumă mult mai greu, fiind necesară o cantitate mică pentru o singură folosire.


  Dacă acum câțiva ani era destul de greu să găsești produse din saloane, acum avem la dispoziție toate aceste produse și ne putem bucura de beneficiile acestora în confortul propriei locuințe sau chiar și atunci când mergem în vacanță.
   În magazinul online ProduseCosmetice(click aici) am găsit o mare diversitate de produse profesionale pentru îngrijirea părului de la Keune, așa că marea dificultate a fost să aleg dintre ele. Dar dat fiind faptul că părul meu se degradează foarte tare pe perioada verii, uscându-se excesiv și fiind aproape imposibil de coafat, mi-am dorit produse pentru repararea și tratarea acestor probleme. Prin urmare, mi-am ales Șamponul și Tratamentul Reparator Keune pentru părul degradat, din gama Repair, pe care am început să le folosesc imediat cum le-am primit.
   Gama Repair are în compoziția sa ingrediente active, precum minerale, proteine, uleiuri organice și vitamine, ce acționează continuu la nivelul scalpului, cât și la nivelul fibrei capilare. Cu fiecare folosire, părul își recapătă sănătatea, firele devenind hidratate, puternice și strălucitoare.


  Ambele produse au un miros extrem de plăcut și au ambalaje ușoare, din plastic. Tratamentul este un fel de mască de păr, foarte eficientă și cu o durată minimă de acționare, cuprinsă între 1-3 minute. Ca orice altă gamă pentru îngrijirea părului, este recomandat să folosim cel puțin două produse simultan, pentru a obține rezultatele dorite. Poate fi vorba despre șampon+balsam sau șampon+ mască.
   Tratamentul are 200 ml și este disponibil la prețul de 70 lei. Își merită prețul, deoarece are o consistență densă, se consumă foarte greu și este eficient; se observă rezultatele chiar după o primă utilizare, reușind să înmoaie și să hidrateze părul aspru, extrem de uscat.


  Șamponul era pe lista mea de dorințe, tocmai din cauza părului mereu problematic. Este recomandată folosirea de 1-2 ori pe săptămână, nu mai des de atât. Este încă disponibil la această AICI, la prețul de 48 lei.
   Ambele produse conțin scuturi anti UVA și UVB, protejează părul împotriva radicalilor liberi și a poluării și sigură protecție împotriva agresiunilor termice cauzate de foen, placă, ondulator. Voi reveni cu un review al fiecărui produs în parte, dar aștept să le mai folosesc o perioadă, pentru a-mi face o părere exactă despre ele:)
 
  Voi ați încercat vreodată produsele profesionale pentru îngrijirea părului de la Keune?

Un comentariu:

  1. Masca mea favorita pentru ingrijirea parului este tot de la Keune. Mi-a fost trimisa de catre un alt magazin online sa-i fac review si m-am indragostit iremediabil de ea. Altceva n-am incercat de la Keune, dar sunt sigura ca sunt la fel de bune. Trebuie doar sa alegem in functie de necesitati. Si, intr-adevar, produsele profesionale sunt mai concentrate si mai eficiente.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...