duminică, 19 octombrie 2014

Must-have: 10 pulovere ieftine de pe Miniprix.ro

     În acest sezon, principalele obiecte vestimentare pe care le cumpărăm sunt puloverele. Dacă vara suntem în căutarea unor bluze și topuri favorite, toamna și iarnă căutăm pulovere și cardigane frumoase și călduroase. Fie că le purtăm simplu sau în combinație cu o cămașă pe dedesubt, puloverele sunt de nelipsit din gardeoba noastră.
    Aceste obiecte vestimentare confecționate din materiale groase se găsesc sub mai multe forme: pulover, cardigan, vestă și pulover cu gât lung (turtle neck). Toamna și iarna le purtăm în diverse combinații, fie alături de pantaloni sau blugi, dar și cu rochii și fuste în diverse croieli și imprimeuri. Începem prin a purta pulovere subțiri, lejere, cu decupaje , iar când temperaturile scad, le preferăm pe cele tricotate, groase și pufoase.

    În acest weekend, Miniprix.ro ne-a pegătit o reducere de 30% la peste 700 de modele de pulovere pentru femei, bărbați și copii. În general prețurile lor sunt foarte bune, dar acum avem ocazia de a profita de o extra-reducere atractivă. Pentru comenzile mai mari de 100 lei, transportul este gratuit. Și, din calculele mele, cu 100 lei vă puteți cumpăra 2-3 pulovere dintre cele de mai jos sau alte modele din promoție (Click Aici).  Livrarea se face prin curier rapid (produsele nu vin ambalate individual, ci în pachet/pungă).

    Am făcut o selecție cu 10 pulovere ieftine, care mi-au atras atenția și pe care le-aș achiziționa cu mare drag.
În privința măsurilor, eu prefer puloverele mai mari, oversized, care mi se par mai cool, de aceea în loc de măsura S, prefer să-mi comand pulovere M sau L. Sub fiecare imagine, găsiți link-ul spre pagina produsului:




















5 comentarii:

  1. Foarte frumoase propunerile! Cel mai mult îmi place cel corai, dar și cel cu inimioare îmi face cu ochiul. :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-am pus si eu o comanda in acest wk si am un puloveras. sa vedem daca am nimerit marimea..
    frumoase alegerile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, si eu astept o comanda noua. Sper ca ai nimerit masura buna :-) Astept sa vad achizitiile tale.

      Pupici

      Ștergere
  3. Cu 100 lei sa iei 3 articole de sezon..e mai mult decat wow!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...