vineri, 28 noiembrie 2014

Comandă Kurtmann + Noi reduceri de Black Friday


   Vinerea trecută, când s-a sărbătorit prima dată ziua de Black Friday, am plasat o comandă Kurtmann numai cu produse aflate în promoție, cu 50% reducere. Tot ce mi-am luat este potrivit sezonului cald, dar eu m-am bucurat de prețurile mici, așa că nu mă deranjează să le țin în dulăpior până la primăvară. Nu puteam să rezist promoției, la fel cum nu am putut rezista nici astăzi.
   

  Cel mai așteptat produs a fost, de departe, jacheta-kimono Pull and Bear, pe care am ochit-o de mult timp, dar niciodată până acum nu am cutezat să o iau. Cum am primit-o, mi s-a strecurat printre degete grație materialului mătăsos, frumos satinat. Culoarea bej-auriu mi se pare minunată, iar imprimeul bogat, ce se întinde pe tot spatele și pe o parte din față, creează un contrast absolut superb. Din câte îmi amintesc, la momentul comenzii era disponibilă în mai multe mărimi, dar acum nu am mai găsit-o pe site. În schimb, am găsit alte două jachete asemănătoare,tot din materiale silky(click aici). Eu mi-am comandat măsura S și îmi place la nebunie cum se așează pe corp. Preț redus: 37,5 lei (preț etichetă - 50 euro)


    În comandă am mai avut și un top spaghetti Zara, tot dintr-un material satinat, mătăsos. În ultima perioadă am făcut o mică pasiune pentru acest material, care a fost adus în ținutele de zi cu zi din zona lenjeriei intime. Topul de la Zara are o culoare bej spre gri, iar florile sunt difuze și nu foarte intense. Breteluțele subțiri nu sunt ajustabile, iar în partea din față este decorat cu dantelă neagră. Are croiala ușor high-low. Îmi place foarte mult și se potrivește stilului meu vestimentar. Am comandat măsura M și este mai lărguț, vaporos. Încă mai este disponibil, la reducere, în măsurile XS, M și L (Click aici). Preț: 22,5 lei



    Tot de la Zara am mai primit și o bustieră înflorată, confecționată din bumbac. Am o slăbiciune pentru printurile florale, așa că n-am rezistat tentației și am pus-o în coș. Nu m-am gândit încă în ce fel o voi purta, dar cred că am să optez pentru stilul boho și o voi combina cu o fustă midi cu broderie și un kimono.M-am gândit că materialul este elastic, așa că am ales măsura S, care îmi vine numai bine. Din păcate, stocul s-a epuizat. Preț redus: 10 lei


    Mai jos am vrut să vă arăt cât de frumos se așează pe corp jacheta de la Pull and Bear. Nu mă așteptam să-mi placă atât de mult și deja am mai pus ochii pe încă 2, tot la jumătate de preț de BlackFriday. Lumina de afară îmi dă mari bătăi de cap, pentru că nu am un aparat profesional. Nici decorul nu mi-a fost de mare ajutor, plus că am ieșit pe fugă pentru câteva momente, pentru că eram îmbrăcată foarte subțire. Vedeți în poze și centura Zara, inclusă și ea în această comandă. Este o curea metalică dură, cu doi dragoni de culoare auriu-bronz. Pe etichetă este trecută dimensiunea 90, însă are un lanț cu zale mari și pot să o ajustez după bunul plac.
      În fotografii am purtat numai articole de pe Kurtmann (cu excepția cerceilor):



   Promoția de astăzi de Black Friday a început la ora 05:00. Eu nu am fost atât de matinală și abia la ora 7 am intrat pe site. Atunci, în categoria femei-Black Friday erau 83 de pagini de produse, în timp ce acum mai sunt doar 65. În concluzie, produsele au reducere consistentă de 50% și stocul se epuizează rapid, așa că nu stați prea mult pe gânduri dacă vă place ceva. Menționez că și acum am primit comanda la fel de rapid și că am mai avut o pereche de pantaloni pe care i-am returnat, deoarece nu mi s-a potrivit măsura. Returul este gratuit și puteți opta pentru returnarea banilor într-un cont bancar sau sub forma unui voucher. Eu am optat pentru un voucher. Click pe imaginea de mai jos pentru a vedea toate produsele din promoția Black Friday :

Kurtmann

2 comentarii:

  1. Am probleme cu comentariile, in sensul ca imi vine delivery failure pe mail dar sper ca daca postez fara site merge.

    Foarte frumoasa centura, desi poate parea un element incarcat eu zic ca este condimentul perfect pentru o tinuta echilibrata. Imi place mult si topul Zara, imprimeul meu favorit este cel floral si adaugand croiul delicat piesa este feminina si romantica.

    ColourMePretty

    RăspundețiȘtergere
  2. Am evitat site-urile de beauty și fashion de Black Friday, tocmai să nu mă tenteze. În schimb, mi-am comandat un laptop și am cumpărat cărți.
    Acum, parcă aș arunca o privire și pe Kurtmann. Poate merită să achiziționez și eu câteva lucrușoare.
    Îmi place jacheta ta. Să o porți cu drag !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...