luni, 17 noiembrie 2014

Experiența mea cu magazinul Standard-Shoes.ro


   În ultima perioadă v-am povestit despre mai multe magazine online, pentru a vă ajuta cu câteva sfaturi și recomandări în materie de shopping online, din experiența personală. Astăzi a venit rândul magazinului de încălțăminte Standard Shoes, căruia trebuie să-i faceți o vizită deoarece au o mare diversitate de modele.
   Comanda a fost plasată în urmă cu două-trei luni, dar nu am apucat să scriu la momentul respectiv din cauza programului aglomerat. Eu nu mi-am comandat nimic, însă o prietenă apropiată care nu locuiește în țară m-a rugat să-i comand două perechi de încălțăminte și să i le expediez ulterior. Zis și făcut, mai ales că știa deja ce își dorește și tot ce am făcut eu a fost să plasez comandă și să aștept curierul. Desigur, am studiat și eu produsele cu atenție, pentru a mă convinge dacă merită sau nu să plasez o nouă comandă în viitor.


    În comandă am avut o pereche de adidași cu platformă, cunoscute ca sneakers wedges. Aceste ghete sport de culoare albă, cu detalii aurii, au fost în mare vogă sezonul primăvară-vară 2014 și am văzut sutede modele pe străzile din țară și din străinătate. Avantajul platformei este acela că ne asigură un mers comod și ne scapă de durerile de picioare. În plus, ghetele acestea combină într-un stil modern încălțămintea sport cu platforma. După cum puteți observa, ghetele se închid cu șireturi și fermoare, dar și cu o cataramă aurie. În realitate, sunt foarte bine lucrate și sunt aspectuoase. Mie îmi place în mod deosebit combinația alb-auriu, care este una versatilă. Măsura 36 s-a potrivit perfect purtătoarei. Acești sneakers wedges sunt încă disponibili pe site, în două variante de culori (Click aici). Preț : 139 lei

   Cea de-a doua pereche comandată a fost una de teniși cu model floral, confecționată din materiale textile. Recunosc că aceștia au fost favoriții mei de cum i-am văzut, datorită aspectului lor shabby-chic și a combinațiilor cromatice. Mi se par ideali pentru vară și chiar regret că nu mi-am comandat o pereche, mai ales că erau disponibili în trei variante de culori. Îmi place mult talpa care este puțin mai înaltă și alungește optic silueta . Am apreciat faptul că, la scurt timp după ce am plasat comanda, am fost contactată de o operatoare amabilă, care mi-a specificat că la acest model măsurile sunt decalate și că, dacă în mod normal port măsura 36, ar trebui să comand cu o mărime mai mare. Așa am și făcut și s-au potrivit la fix în picioare. Acum nu mai sunt în stoc. Preț: 79 lei


   În concluzie, am plătit 218 lei și am beneficiat de transport gratuit, plus că am primit un încălțător cadou. Livrarea a fost extrem de rapidă și a doua zi de la comandă am primit produsele, ambalate în cutii individuale. Am apreciat telefonul primit imediat după plasarea comenzii, care a fost o dovadă a seriozității lor și a faptului că magazinul păstrează o relație deschisă cu clienții. Astfel, au evitat un posibil retur, în cazul în care măsura ar fi fost mică. Pot spune că produsele sunt de calitate, dar oricum există posibilitatea de a returna produsele în mod gratuit, dacă acestea nu se ridică la nivelul așteptărilor.

   Livrarea produselor costă 13 lei și se face în 24 ore de la plasarea comenzii. Pentru comenzile care depășesc valoarea de 200 lei, transportul este gratuit. Pe site este disponibilă o promoție Happy Hours, care oferă 20 lei reducere pentru orice produs achiziționat de luni până vineri, în intervalul orar 12-15.

   În final, iată câteva produse care mi-au atras atenția (sub fiecare imagine aveți link-ul către pagina produsului):





Un comentariu:

  1. am acelasi model de sneakers, cumparati dintr-un magazin din oradea, 55 lei. sunt grozavi, foarte comozi si caldurosi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...