miercuri, 11 februarie 2015

Ultimele cumpărături de ianuarie


   La sfârșit de ianuarie am reușit să bifez câteva produse de pe wishlist, în care aveam numai articole pentru sezonul cald. M-am săturat de hainele groase și abia aștept să le spăl și să le împachetez la sfârșit de sezon, făcând loc celor subțiri. Încântată de tendințele acestei primăveri, mi-am alcătuit în minte câteva ținute și am mai căutat inspirație și pe Pinterest, platforma mea preferată când sunt în pană de idei sau când vreau să mă relaxez puțin.

   Cum ultimele weekend-uri au beneficiat de oferta cu transport gratuit în magazinul online Kurtmann, am plasat și eu două comenzi diferite, în care am inclus articolele vestimentare din imagine. Pragul minim de 90 lei pentru comandă a fost completat cu mici accesorii pentru bărbați, pe care nu am putut să le fotografiez, ajungând deja la destinatar. În comenzile Kurtmann mi-am ales un cardigan Massimo Dutti și o pereche de pantaloni Pimkie.


   Cardiganul Massimo Dutti(Click aici) era pe lista mea de dorințe de cum l-am văzut pentru prima oară pe site, dar am tot amânat,  punând alte și alte produse în coșul de cumpărături. De la acest brand nu am avut până acum niciun produs, deși am admirat mereu noile colecții. În primăvara aceasta  mi-am propus să port mai multe haine albe, care sunt versatile, chiar dacă sunt pretențioase și se murdăresc mai ușor. Am început cu cardiganul cu găurele, care este mult mai prețios decât mi-am imaginat și chiar am fost surprinsă că l-am mai găsit în magazinul online.

   În realitate, cardiganul este subțire, delicat, potrivit pentru sezonul cald. Este o piesă basic, dar modelul cu găurele îl face să fie mai special decât un cardigan simplu, așa că am făcut o alegere foarte bună. În plus, mânecile sunt trei sferturi și nici că se putea mai bine, eu având obiceiul să ridic în permanență mânecile lungi ale puloverelor, ale cardiganelor ori ale cămășilor. Se închide în față cu năsturei, însă eu îl voi purta desfăcut, în combinație cu topuri lejere și subțiri, simple sau înflorate.




   Aveam o singură pereche de pantaloni albi, iar aceia sunt jeggings, adică au elastic în talie. Se murdăresc foarte ușor și trebuie să-i spăl după fiecare purtare, fiindcă fac eu ce fac și reușesc să-i pătez imediat. De aceea mi-am dorit foarte mult o nouă pereche, pe care să o combin așa cum am văzut la câteva fete pe Pinterest. Pantalonii Pimkie (click aici) nu sunt de culoare alb pur, ci au o tentă ivoire. Sunt o piesă vestimentară basic și presimt că îi voi purta foarte des în acest an. Au croiala clasică, talia potrivit de înaltă, 5 buzunare și se închid cu fermoar metalic. În partea de jos, în lateral, sunt prevăzuți cu fermoare, care pot fi purtate desfăcute, dar care sunt mai utile dacă vrem să ajustăm lungimea pantalonului. Materialul este de calitate și conține foarte puțin elastan.

   În general, femeile ar trebui să poarte pantaloni cu maxim 2% elastan în compoziție, deoarece materialele mai rigide ne pun în evidență silueta, în timp ce materialele elastice, deși sunt mult mai comode, ne scot în relief imperfecțiunile. Pe Kurtmann puteți vedea compoziția materialelor pentru fiecare produs în parte, imediat sub denumirea produsului, în secțiunea de descriere.


   Eu am mai pus ochii pe câteva articole vestimentare de pe Kurtmann, mai ales că a început lichidarea de stoc, iar prețurile sunt mult mai avantajoase. Dacă vreți să vedeți cele peste 800 de modele reduse cu 40%, click pe imaginea de mai jos:

Kurtmann



   Pe lângă haine, în ultimele săptămâni ale lunii ianuarie mi-am comandat și câteva prouse cosmetice noi. De la Oriflame mi-am ales fondul de ten The One, pe care l-am comandat de la un reprezentant local. L-am mai folosit acum câteva luni și am fost mulțumită de gradul de acoperire și de rezistența sa, plus că nu-mi doream ceva foarte scump. 
   De la Yves Rocher mi-am comandat pentru a nu știu câta oară gomajul cu sâmburi de piersică (click aici), care este de departe favoritul meu. Deși gramajul pare mic, să știți că produsul este consistent și mie îmi ajunge mai bine de două luni, timp îl care îl folosesc de 2-3 ori pe săptămână.

   Cea mai neașteptată achiziție a fost o pereche de lentile Phantasee de culoare Vivid Gri(click aici), pe care le-am comandat din magazinul Lensa. Acesta este cel mai mare magazin online de lentile și are o gamă foarte diversificată de modele, așa că vi-l recomand cu încredere în cazul în care vreți o schimbare a culorii ochilor sau căutați ochelari de soare de calitate. Chiar sunt curioasă ce părere aveți despre lentilele de contact și mă gândesc să vă pregătesc o supriză colorată :)
    Lensa ne așteaptă și cu transport gratuit cu ocazia Sf Valentin, așa că lentile ca ale mele, care costă în jur de 60-70 lei, pot fi comandate fără a mai plăti ceva pentru livrare. Click pe imaginea de mai jos pentru a vedea toată gama de lentile:

lensa.ro
  

3 comentarii:

  1. Imi plac cardiganul si pantalonii, par finute! :) Sa le porti cu placere!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Kurtmann este mereu o tentatie si pentru mine. Abia astept sa vad cum vei purta pantalonii.

    Kisses,

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Pantalonii sunt foarte faini...am si eu o pereche de blugi cu fermoar jos..sunt nice! :D
    Sa le folosesti/porti cu drag!
    Pupici
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...