joi, 16 aprilie 2015

Gerocossen Argan Line: Gel de duș și Lapte de corp nutritiv


    A venit vremea să vă povestesc experiența mea cu două produse Gerocossen din gama Argan Line, mai exact gelul de duș și laptele de corp nutritiv. Această gamă are ca ingredient principal uleiul de argan, recunoscut pentru proprietățile sale intens hidratante și regeneratoare.

   Cu produsele Gerocossen am o relație foarte bună, fiind cosmeticele românești favorite și, până acum, am încercat multe produse pentru îngrijirea părului, tenului și a corpului de la acest brand. La sfârșitul lui ianuarie aveam nevoie de un nou set de produse pentru corp (îmi place să folosesc gel de duș și loțiune din aceeași gamă), așa că am decis să le dau o șansă acestora două.

   Recunosc de la bun început faptul că nu m-a încântat dimensiunea family-size a acestor produse și, în general, evit să cumpăr cosmetice cu gramaje mari pentru a nu mă plictisi de ele și a le abandona. Acest lucru presupune bani aruncați pe fereastră, în opinia mea, pentru că prefer să folosesc un produs până la ultimul strop. Atât gelul de duș, cât și loțiunea au 400 ml, fiind ambalate în recipiente albe din plastic, destul de drăguțe.

   Uneori, ambalajul are și el un cuvânt de spus atunci când achiziționez un produs cosmetic, dar în această privință produsele Gerocossen stau bine, ambalajele fiind atractive.



   Gelul de duș nutritiv este un lichid mai dens, cu o culoare gălbuie, ușor sidefată. Mirosul său, ca și cel al laptelui de corp, este unul discret, plăcut, de ulei de argan. Gelul face o spumă fină, pufoasă, care se simte plăcut pe piele și asigură o curățare blândă, dar eficientă. Dispozitivul de dozaj este destul de practic, pentru că trebuie să apeși pe tub ca să iasă produsul; astfel poți să dozezi cantitatea dorită de gel de duș, fără a se scurge în exces.

   Preț recomandat: 15 lei (Click aici)

   Ambele produse din gama Argan Line sunt testate dermatologic și nu conțin parabeni și silicon, ceea ce înseamnă o îngrijire mai sigură a pielii. Mai jos puteți vedea lista de ingrediente:



    Laptele de corp nutritiv are o consistență lichidă, lăptoasă, fiind un produs de culoare albă ce hidratează pielea în profunzime. Textura sa ușoară, apoasă, face ca aplicarea pe piele să fie una foarte plăcută, laptele devenind imediat transparent și fiind absorbit cu rapiditate, fără a fi nevoie de un masaj îndelungat.
    În general, pentru o eficiență maximă, este recomandată folosirea gelului de duș și a loțiunii din aceeași gamă, așa că eu am optat pentru această varinată, tocmai pentru a-i oferi corpului hidratarea optimă.

   Preț recomandat: 18 lei (Click aici)

   După cum observați, prețurile acestor produse sunt foarte mici, având în vedere calitatea lor, cât și faptul că nu conțin parabeni. În plus, un preț de 15-18 lei pentru un produs cosmetic de 400 ml mi se pare unul mai mult decât avantajos și cu siguranță voi mai cumpăra aceste două produse.

   Voi ați folosit vreun produs Gerocossen din gama Argan Line?



2 comentarii:

  1. Am si eu samponul cu argan din aceasta gama, dar inca nu l-am inceput, sunt curioasa cum e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, să îl folosești cu plăcere și să ne spui și nouă dacă merită banii.

      Te pup

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...