joi, 7 mai 2015

Ținută romantic-chic de primăvară-vară


    Zilele trecute vă arătam ultima comandă Kurtmann, în care am inclus și o pereche de pantaloni cu croi lejer, cunoscuți sub denumirea loose fit. Acest tip de pantaloni este iubit datorită croielii lejere, astfel că au devenit o emblemă a stilului casual-smart, o variantă mai relaxată a stilului office. Personal, îmi place faptul că acești pantaloni sunt lucrați dintr-un material mai subțire, care se simte plăcut la atingerea pe piele și îți asigură confortul pe toată durata purtării.

Am purtat:
Geantă Romwe.com



    Pantalonii Zara (Click aici) au fost disponibili în mărimea mea, 36, dar având în vedere croiala și faptul că au talia elastică, cred că mi-ar fi venit bine și o măsură mai mare. Mai multe fotografii cu detalii ale pantalonilor găsiți în postarea de AICI. Eu sunt mulțumită că se așează bine pe corp, materialul de culoarea boabelor de muștar are un imprimeu discret,și-mi place și faptul că au buzunare. Principalul lor defect ar fi acela că se șifonează foarte ușor, după cum puteți vedea și în fotografii (i-am călcat bine înainte să-i îmbrac, dar au făcut repede cute când m-am așezat).

   Vă recomand, în general, hainele Zara, atât pantalonii, dar și rochiile și topurile. Măsurile corespund, iar materialele sunt de calitate. De când am descoperit Kurtmann, am strâns o groază de lucruri Zara, pentru că prețurile sunt mult mai mici decât în magazin. Acum prețurile sunt chiar mai mici, pentru că toate produsele beneficiază de 40% reducere! Vă anunțam ieri de reducere și iată că într-o zi s-au epuizat nu mai puțin de 25 de pagini cu produse, din categoria pentru femei. Găsiți toate produsele disponibile AICI.


  Cămașa cu păsărele(click aici) este o achiziție puțin mai veche, de acum câteva luni, dar  a fost prima dată când am scos-o la plimbare. M-a cucerit, desigur, imprimeul romantic cu păsărele și flori, plus că mi-a plăcut și cromatica, bej cu albastru. Pe SheInside am găsit mereu cămăși la prețuri bune și de fiecare dată am optat pentru imprimeuri speciale, pentru că port rar haine simple. Deși materialele sunt sintetice, acest lucru este valabil și pentru cămășile care se găsesc la noi în magazine așa că nu-i asta o tragedie. Pentru mine, cel puțin.

   Prețul unei cămăși variază în jurul sumei de $12-20 în funcție de model, un preț rezonabil pentru o cămașă pe care o poți purta de nenumărate ori. Eu am optat pentru măsura M, această măsură fiind preferata mea atunci când vine vorba de topuri. După cum observați, bluza vine bine pe corp, nu este largă. Se închide cu nasturi și are două buzunare aplicate în zona bustului.

    Cercelușii sunt tot de la SheInside, i-am comandat o dată cu bluza, cu intenția de a le purta împreună. Genul acesta de gablonțuri, de la cercei, la coliere și brățări, este disponibil pe site la prețuri mici, în jur de 4-7$. Multe fete comandă bijuterii similare sau chiar identice de pe e-bay, la prețuri chiar mai mici, dar trebuie să fiți răbdătoare cu durata livrării, care poate depăși chiar și 2 luni.


   Am completat ținuta cu o pereche de pantofi din piele, decupați, în tonuri de bej și verde-mentă. Acești minunați pantofi sunt comandați din magazinul online Asortie.ro (click aici), și sunt fabricați de brandul Botta. Sunt lucrați impecabil, pielea este ușor lăcuită, iar măsurile se potrivesc perfect. Magazinul Asortie își are locația în Ploiești, unde puteți vedea pe viu aceste minunății de pantofi. Eu am deja trei perechi de la ei, toate-mi sunt la fel de dragi.

    Poșetuța roz cu ciucurei și lanț este o achiziție de la finele anului 2014 din magazinul Romwe.com, dar este tot pentru prima oară când o port. Lanțul este detașabil, pentru a fi purtată ca poșetă-plic. Nu-și pierde forma, dar din păcate nu este foarte încăpătoare.



Nu ratați promoția SheInside intitulată Get Intagled in Beauty (Click aici)- care oferă un discount suplimentar de 32% pentru orice comandă, folosind codul de reducere beauty32. Iată câteva sugestii de cămăși imprimate cu păsărele:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...