joi, 31 martie 2016

Mici cumpărături din Lidl


    Ajung tot mai des prin Lidl în ultima vreme. Magazinul este în drumul meu spre sala de aerobic și mereu îmi zic să mai încerc tipuri noi de iaurturi. Desigur, pe lângă iaurturi, în coșul de cumpărături ajung de fiecare dată și alte lucruri, chit că intenția mea este de a nu depăși o anumită sumă și de a cumpăra strictul necesar. Dar când iau la rând fiecare raion, găsesc lucruri noi care îmi atrag atenția.

    Spre exemplu, nici nu știam că la Lidl există Săptămâna Deliciilor din Alpi. Așa că mare mi-a fost surpriza să găsesc raftul cu produse elvețiene, cărora n-am putut să le rezist. Chiar dacă încerc să mă detoxifiez și să mai slăbesc puțin, nu am putut să rezist ispitelor dulci din raft. Am ales ciocolată albă cu cremă de migdale la 3,99 lei și Migdale în crustă de zahăr la 5,99 lei. Menționez că ambele au fost grozave, absolut grozave, încât nici că mi-a păsat de numărul caloriilor. Ciocolata este fină, delicioasă și este disponibilă în mai multe sortimente. La fel și migdalele, pe care nu m-am putut stăpâni și le-am mâncat pe toate imediat; există și variantele cu alune de pădure și alune, la același preț.


    Dacă s-a încălzit afară înseamnă că este timpul pentru mai multă mișcare, în special în aer liber. Și pentru că am tot amânat acest moment, într-un final am fost nevoită să-mi înnoiesc echipamentul sportiv. Îmi plac mult de tot articolele sportive marca Crivit disponibile la Lidl, sunt de calitate, iar prețurile sunt accesibile. De aici mi-am cumpărat cea mai mare parte a echipamentului sportiv în ultimii 2 ani. De această dată, am umplut coșul de cumpărături cu vreo 10 articole sportive, printre care topuri și pantaloni scurți.


    Pentru un mic dejun sănătos și energizant, mi-am cumpărat din nou Musli Crunchy cu căpșuni, sunt de departe cerealele mele favorite. O cutie costă 4,4 lei și-mi ajunge pentru 4-5 porții. 
    O completare perfectă a cerealelor este mixul de fructe uscate Alesto, la prețul de 8 lei, care conține stafide, merișoare și goji. Mânânc musli cu lapte și adaug o mână de fructe uscate, sau le mănânc alături de fructe proaspete, căpșuni și banane, acesta fiind un mic dejun sau o gustare absolut grozavă și vă recomand să o încercați. (PS: provoacă dependență, așa e de bună!) 


   Iaurturile Milbona m-au cucerit cu varietatea aromelor, așa că de această dată am încercat sortimente mai fresh, energizante,  cu ananas și pere.  Iaurtul este cremos, bun de tot și conține bucățele mici de fruct. Un pahar de iaurt de 250g costă 1,99 lei.


     La Lidl îmi place să cercetez „coșurile cu chestii” și este un coș anume unde găsești produse la reducere, ultimele produse rămase în stoc. Aici găsești fel și fel de lucruri, depinde de ce anume a fost la vânzare în săptămânile precedente. Eu am plecat acasă cu niște vase de ceramică pentru cuptor, ce au fost vândute în timpul săptămânii spaniole. Vasele sunt micuțe, au diametrul de vreo 10 cm și înălțimea de numai 2-3 cm, dar cred că o să fie bune chiar și pentru prepararea unor mini-tarte. Am dat 5 lei pe ele, așa că au fost un chilipir de nerefuzat.

   Voi ce ați mai cumpărat din Lidl?

Un comentariu:

  1. De doua saptamani nu am mai ajuns la un magazin. L-a apucat pe sefu' damblaua si ne da lucrari pe banda. Abia astept sa vad un Lidl deschis nonstop. Ce utile sunt formele iar la 5 lei chiar sunt un chilipir. Despre dulciuri nu vorbim aici ca sunt la regim, dar mai scap cate un patratel de ciocolata. Tentatia... cred ca ma duc sa ,,vad'' si eu ciocolata aia alba, tocmai din Alpi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...