miercuri, 20 aprilie 2016

Câteva cosmetice noi


   Zilele trecute am cumpărat câteva cosmetice noi, din necesitate. Din fericire, am fost destul de cumpătată la cumpărături cosmetice în primele luni ale acestui an și mi-am cumpărat strict produsele de care aveam nevoie. Probabil că vremea frumoasă mă va influența să încerc mai multe produse de îngrijire a pielii cu miros de fructe și flori, precum și produse de machiaj pentru un ten arămiu. Dar până atunci, haideți să vă arăt câteva cosmetice care s-ar putea să vă stârnească și vouă interesul.




     Despre deodorantele Mitchum am citit foarte multe păreri pozitive, fiind catalogat de multe femei drept cel mai eficient deodorant antiperspirant. Am vrut să-l încerc deoarece în ultima vreme am constatat că transpir mai rău deât de obicei și prefer să mă protejez în acest sens și să evit mirosurile neplăcute. Deodorantele Mitchum sunt produse de Revlon și sunt disponibile în mai multe variante, atât sub formă de roll-on, cât și stick și deodorant, cu diverse arome. Eu mi-am comandat două flacoane de Deodorant Mitchum Powder Fresh(vezi aici), în varianta mare, la 100 ml. Deodorantul roll-on promite protecție timp de 48 h împotriva transpirației, plus un miros plăcut. Nu visez la cai verzi pe pereți și mi-e suficient ca acest deodorant să-mi țină sub control transpirația pe parcursul zilei. Varianta Powder Fresh are miros de pudră de bebeluși.  Preț: 18 lei


   Primăvara este semnalul de alarmă că pielea noastră are nevoie de mai multă atenție, deoarece se apropie perioada în care purtăm fuste și pantaloni scurți. Așa că începe lupta cu celulita, în dorința de a avea o piele cât mai frumoasă. Am ales de această dată produse anticelulitice Herbagen, pe care le-am comandat din magazinul online Vegis, de unde cumpăr frecvent produse interesante. Nu am citit păreri legate de aceste produse, însă în ultimele luni am folosit mai multe cosmetice Herbagen și mă declar mulțumită de ele. Mi-am comandat două flacoane de Cremă anticelulită cu extracte din alge marine și Exfoliantul anticelulită cu alge marine și sâmburi de strugure (vezi aici). Preț: 16 lei


    Am consumat fardurile preferate din paleta pe care o foloseam, așa că-mi doream noi produse pentru ochi, în nuanțe aurii. Era singurul produs de machiaj de care aveam nevoie, așa că întâmplarea a făcut să trec prin Kendra, de unde mi-am cumpărat Fardul duo Max Factor Colour Perfection în nuanța 425 Dawning Gold. Cele două nuanțe sunt discrete, unul cu efect iluminator și celălat este un auriu discret, ideal pentru un efect natural. Fardurile sunt mătăsoase, ușor prăfoase, iar trusa include și un mic aplicator cu burete.
   Rareori cumpăr cosmetice din Kendra, deorece online găsesc aceleași produse la prețuri mult mai bune, dar de această dată m-am bucurat că am găsit fix ce-mi doream, așa că am plătit prețul de magazin.


Un comentariu:

  1. Chestia cu miros de pudra de bebelusi e tare. Cea mai buna mentiune a unui produs. Unora le aduce aminte de copilarie, altora de nopti nedormite. Chiar, multam de sfat... sa intru si eu pe Vegis, anul asta ca vine vara...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...